Перегляд зібрання за групою - Автори Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 22  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Аналіз фінансово-економічного стану підприємства та шляхи його покращенняКомпанієць, Ольга; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2024Вплив контент-маркетингу в SMM на залученість аудиторіїЖильцова, Тамара; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2022Впровадження діджитал-маркетингу на прикладі компанії-виробника дитячих та настільних ігор Vladi ToysГальченко, Анна; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2023Маркетингова діяльність сервісного підприємства на ринку послугВолошко, Владислав; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2020Маркетингова діяльність у забезпеченні конкурентоспроможності підприємстваКриворучко, Микита; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2022Маркетинговий аналіз діяльності підприємстваОсняч, Аліна; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2021Маркетингові дослідження у будівництві на базі підприємства «DP-INVEST»Мартиненко, К.; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2023Маркетингові стратегії підприємств роздрібної торгівліКруглікова, Олександра; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2023Мерчандайзинг у діяльності торговельної організаціїЛегка, Аліна; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2021Облік і аудит дебіторської та кредиторської заборгованості: сучасний стан та напрями удосконалення (на прикладі КП «Теплоенерго»)Лахай, Світлана; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2020Облік, оподаткування, аудит та аналіз підприємництва на прикладі ТОВ «УКРВТОРУТИЛІЗАЦІЯ»Загорельська, Марина; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2021Організація та методика обліку і аудиту реалізації товарів (та послуг) на підприємстві ТОВ «Алмаз Мотор, ЛТД»Біленцова, Вікторія; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2023Прямий маркетинг та його ефективність на прикладі ТОВ «Фрегат»Морозова, Євгенія Петрівна (керівник); Сумський, Микита
2020Підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємстваКуликова, Катерина; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2024Розробка інтегрованої стратегії маркетингу для підвищення конкурентоспроможності та задоволення клієнтів у сфері онлайн-освіти (на прикладі ТОВ “Inten Group”, Україна”)Сподін, Андрій; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2020Сучасні методи оцінки фінансового стану підприємстваАндрусяк, Олександр; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2024Удосконалення маркетингової діяльності компанії ТОВ «Техкомплект»Гунько, Дмитро; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2024Удосконалення методів експлуатації нерухомості на основі впровадження систем безпекиКузнецов, Олег; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2024Удосконалення методів експлуатації нерухомості на основі впровадження систем безпекиКузнецов, Олег; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
2024Формування комплексу маркетингових комунікацій на підприємствіБадовська, Дар’я; Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)