Перегляд зібрання за групою - Автори Разумова, Ганна Вікторівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 1 до 20 із 22  далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017-10Internet advertising as an effective tool for business developmentRazumova, Hanna; Разумова, Ганна Вікторівна; Ganchuk, Karyna; Ганчук, Карина Анатоліївна
2019Methodical approach to polydiagnostic evaluation of the national economy developmentRazumova, Hanna; Разумова, Ганна Вікторівна; Разумова, Анна Викторовна
2016-08Аналіз сфери міжбюджетних відносин в Україні (на прикладі м. Дніпро)Разумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Hanna
2019-06Архітектоніка методології управління змінами регуляторної політики розвитку національної економікиРазумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Hanna
2024-01Вплив мерчандайзингу на поведінку покупцівРазумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Hanna; Болгаріна, А. А.; Bolharina, Alina
2018-04Головні аспекти реалізації державної молодіжної політики в Україні в умовах децентралізаціїРазумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Ганна; Сорсорян, Еліна Завенівна; Sorsorian, Elina
2017-03Дефіцит державного бюджету України та шляхи його зменшенняРазумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Hanna; Колосова, Анна Русланівна; Kolosova, Anna
2022-01Дослідження феномену сталого розвиткуРазумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Hanna
2019-01Мерчандайзинг у fashion-індустрії та на ринку fast moving consumer goods (FMCG): специфіка і відмінностіРазумова, Ганна Вікторівна; Разумова, Анна Викторовна; Razumova, Hanna; Гнатченко, Олена Володимирівна; Гнатченко, Елена Владимировна; Hnatchenko, Olena
2014Методичні аспекти оцінки платоспроможності підприємстваІванов, Сергій Володимирович; Иванов, Сергей Владимирович; Ivanov, Sergii; Чимшит, Сергій Іванович; Чимшит, Сергей Иванович; Chimshit, Сергій; Разумова, Ганна Вікторівна; Разумова, Анна Викторовна; Razumova, Hanna
2018Методичні вказівки до виконання дипломної роботи для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчанняІванов, Сергій Володмирович; Ползікова, Ганна Володимирівна; Захарченко, Наталія Василівна; Разумова, Ганна Вікторівна; Грабовський, Ігор Сергійович
2020Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» заочної та дистанційної форм навчанняГрабовський, Ігор Сергійович; Разумова, Ганна Вікторівна; Маргарян, Маріне Львівна; Протопопова, Наталія Андріївна; Галушко, Олена Ігорівна
2018Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Мерчандайзинг» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняРазумова, Ганна Вікторівна
2018Методичні вказівки до виконання контрольної роботи з дисципліни «Товарна інноваційна політика» для студентів ступеня магістра спеціальності 075 «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчанняЗахарченко, Наталія Василівна; Ползікова, Ганна Володимирівна; Разумова, Ганна Вікторівна; Маргарян, Маріне Львівна
2020Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 075 «Маркетинг» і 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної, заочної та дистанційної форм навчанняГрабовський, Ігор Сергійович; Разумова, Ганна Вікторівна; Протопопова, Наталія Андріївна; Маргарян, Маріне Львівна; Галушко, Олена Ігорівна
2018Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Фінанси» для студентів ступеня бакалавра спеціальностей 292 «Міжнародні економічні відносини», 071 «Облік та оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа і страхування», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форм навчанняРазумова, Ганна Вікторівна; Захарченко, Наталія Василівна; Маргарян, Маріне Львівна; Якименко, Анжела Миколаївна; ТІверіадська, Людмила Валеріївна
2020Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетинг» для студентів ступеня бакалавра спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчанняГрабовський, Ігор Сергійович; Морозова, Євгенія Петрівна; Разумова, Ганна Вікторівна; Прилєпова, Марина Олександрівна; Маргарян, Маріне Львівна
2020-02Психологічні механізми впливу реклами на споживачаРазумова, Ганна Вікторівна; Разумова, Анна Викторовна; Razumova, Hanna; Гнатченко, Олена Володимирівна; Гнатченко, Елена Владимировна; Gnatchenko, Olena
2019-02Підхід до оцінки регуляторної політики та її впливу на розвиток економікиРазумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Anna
2024-09Специфіка створення економіко-правового механізму формування зеленої економікиОрловська, Юлія Валеріївна; Orlovska, Yuliia; Разумова, Ганна Вікторівна; Razumova, Hanna; Дикий, Б. В.; Dykyi, Bohdan