Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10007
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савицький, Микола Васильович | - |
dc.contributor.author | Savytskyi, Mykola | - |
dc.contributor.author | Євсєєва, Галина Петрівна | - |
dc.contributor.author | Yevsieieva, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-02T11:19:14Z | - |
dc.date.available | 2023-03-02T11:19:14Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Савицький М. В. Виклики ХХІ століття і дискурс сучасної будівельної освіти / М. В. Савицький, Г. П. Євсєєва // Інноваційні технології у будівництві, цивільній інженерії та архітектури : тези XIХ міжнар. наук.-практ. конф., (19-22 вересня 2021 р., м. Чернігів). – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2021. – С. 265-269 | en_US |
dc.identifier.uri | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10007 | - |
dc.description.abstract | UK: Чим бурхливіше змінюється світ, тим частіше однією з найпоширеніших тем для обговорення у суспільстві є тема удосконалення освіти. Популярність цієї теми у публіцистичній та науково-педагогічній літературі зумовлена станом і рівнем сучасної української освіти. Сьогодні вже беззаперечною істиною є постулат про те, що економічний рівень розвитку країни, у першу чергу, залежить не від розвитку економіки країни, її промисловості та сільського господарства, а від рівня розвитку її освітньої системи. Ні економіка, ні промисловість, ні сільське господарство будь-якої країни не відповідатимуть світовим критеріям та вимогам сучасності без освічених, конкурентоспроможних на ринку праці фахівців. Глобалізаційні процеси розвитку світової економіки спричинили порушення усталеної системи розвитку промисловості й освіти, а перетворення постіндустріального суспільства у глобальне інформаційне, яке ґрунтується не лише на знаннях, а й на компетентності фахівців, не могло не позначитись на актуалізації питань, пов’язаних з інноваційними підходами до організації усіх освітніх процесів у закладах вищої освіти України. Не оминули ці процеси й освіту будівельної галузі. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | будівельна освіта | en_US |
dc.subject | дискурс | en_US |
dc.title | Виклики ХХІ століття і дискурс сучасної будівельної освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savytskyi.pdf | 234,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.