Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1000
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаламацкая, Ольга Юрьевна-
dc.contributor.authorСаламацька, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorSalamackaya, Olga-
dc.date.accessioned2019-07-08T10:06:54Z-
dc.date.available2019-07-08T10:06:54Z-
dc.date.issued2016-03-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/1_2016/07.pdf-
dc.identifier.citationСаламацкая О. Ю. Маркетинговое адаптивное управление строительной отраслью украины / О. Ю. Саламацкая // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 1. – С. 34-39.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1000-
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрен маркетинговый подход к управлению строительной отраслью государства. Автор предлагает модель маркетингового адаптивного управления отраслью, которая включает в себя информационный, инновационный, интерактивный маркетинг. В статье приводятся содержательные элементы маркетингового адаптивного управления.en_US
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто маркетинговий підхід до управління будівельною галуззю держави. Автор пропонує модель маркетингового адаптивного управління галуззю, яка включає в себе інформаційний, інноваційний, інтерактивний маркетинг. У статті наводяться змістовні елементи маркетингового адаптивного управління.-
dc.description.abstractEN: In the article the marketing going is considered near a management by building industry of the state. An author offers a marketing adaptive case frame industry that plugs in itself the informative, innovative, interactive marketing. To the article rich in content marketing adaptive custom controls are driven.-
dc.language.isoruen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетинговое управлениеen_US
dc.subjectадаптацияen_US
dc.subjectстроительная отрасльen_US
dc.subjectмаркетингове управлінняen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectбудівельна галузьen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbuilding industryen_US
dc.subjectmarketing managementen_US
dc.subjectadaptationen_US
dc.titleМаркетинговое адаптивное управление строительной отраслью Украиныen_US
dc.title.alternativeМаркетингове адаптивне управління будівельною галуззю Україниen_US
dc.title.alternativeMarketing adaptive management of building branch of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Salamackaya.pdf278,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.