Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКириченко, Ігор Георгійович-
dc.contributor.authorКириченко, Игорь Георгиевич-
dc.contributor.authorKyrychenko, Ihor-
dc.contributor.authorВенцель, Євген Сергійович-
dc.contributor.authorВенцель, Евгений Сергеевич-
dc.contributor.authorVentsel, Yevhen-
dc.contributor.author‪Ковалевський, Сергій Германович‬-
dc.contributor.author‪Ковалевский, Сергей Германович‬-
dc.contributor.author‪Kovalevskyi, Serhii-
dc.contributor.authorХачатурян, Сергій Леонидович-
dc.contributor.authorХачатурян, Сергей Леонидович-
dc.contributor.authorKhachaturian, Serhei-
dc.date.accessioned2023-03-31T05:30:06Z-
dc.date.available2023-03-31T05:30:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМоделювання напівпричіпного скрепера з yciмa провідними колесами / І. Г. Кириченко, Є. С. Венцель, С. Г. ‪Ковалевський, С. Л. Хачатурян // Строительство, материаловедение, машиностроение : сб. науч. тр. / Приднепр. гос. акад. стр-ва и архитектуры. – Днепр, 2019. – Вып. 107. – С. 116-121. – (Подъёмно-транспортные, строительные и дорожные машины и оборудование).‬en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10275-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми. Проектування сучасних землерийно-транспортних машин потребує створення та використання розрахункових схем та математичних моделей, які дозволяють розглянути питання навантаження вузлів металоконструкції. Аналіз роботи самохідних та напівпричіпних пневмоколісних скреперів дозволяє зробити висновок про недостатність зчіпних якостей для повного заповнення ковша TPYHTOM. З метою підвищення тягових властивостей зараз широко використовуються потужні повнопривідні тягачі, з якими агрегатується скреперне обладнання з провідними задніми колесами, що потребує визначення та дослідження зусиль, діючих в основних елементах конструкції. Мета. Визначення закономірностей навантаження металоконструкції напівпричіпного скрепера 3 усіма провідними колесами та раціонального розподілу тягових зусиль між тягачем і скрепером на основі розробленої розрахункової схеми та математичної моделі. Висновок. Наведено результати моделювання напівпричіпного скрепера з усіма провідними колесами, які дозволили визначити режими роботи, що забезпечують зниження навантаженості металоконструкції тягової рами.en_US
dc.description.abstractRU: Постановка проблемы. Проектированиє современных землеройно-транспортных машин 1ребует создания и использования расчетных схем и математических моделей, позволяющих рассмотреть вопросы нагрузки узлов металлоконструкции. Анализ работы самоходных и полуприцепных пневмоколесных скреперов позволяет сделать вывод о недостаточности сцепных качеств для полного заполнения ковша трунтом. С целью повышения тяговых свойств широко используются мощные полноприводные тягачи, с которыми агрегатируется скреперное оборудование с ведущими задними колесами, что требует определения и исследования усилий, действующих в основных элементах конструкции. Цель. Определение закономерностей. нагружения металлоконструкции полуприцепного скрепера со всеми ведущими колесами и рационального распределения тяговых усилий между тягачом и скрепером на основе разработанной расчетной схемы и математической модели. Вывод. Приведены результаты моделирования полуприцепного скрепера со всеми ведущими — колесами, которые позволили определить режимы работы, обеспечивающие | снижение нагруженности металлоконструкции тяговой рамы.-
dc.description.abstractEN: Problem statement. The design of modern earth-moving machines requires creating and using design schemes and mathematical models that allow to consider the problems оё steel structures loading. The analysis оЁ the operation of self-propelled апа semi-trailed pneumatic wheel scrapers allows to make а conclusion оЁ their insufficient traction property 10 completely fill the bucket with soil. In order 10 increase traction properties, powerful all-wheel drive tractors are widely used, with which the scraper equipment with leading rear wheels is aggregated, that requires the definition апа study of the forces acting т the main structural elements. The purpose of the paper. Determining the regularities of loading the steel structure оё the semi-trailer scraper with all driving wheels апа the rational distribution of traction forces between the tractor and the scraper оп the basis оЁ the developed design scheme ап the mathematical model. Conclusion. The results of the simulation of а semi-trailer scraper with all driving wheels are presented, which allow to determine the operation modes that provide the reduction of the load on the steel structure ofthe traction frame.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectскреперen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectметалоконструкціяen_US
dc.subjectпровідні колесаen_US
dc.subjectробочий процесen_US
dc.subjectнавантаженняen_US
dc.subjectведущие колесаen_US
dc.subjectметаллоконструкцияen_US
dc.subjectрабочий процессen_US
dc.subjectнагружениеen_US
dc.subjectмоделированиеen_US
dc.subjectdriving wheelsen_US
dc.subjectloadingen_US
dc.subjectsteel structureen_US
dc.subjectworking processen_US
dc.subjectscraperen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.titleМоделювання напівпричіпного скрепера з yciмa провідними колесамиen_US
dc.title.alternativeМоделирование полуприцепного скрепера со всеми ведущими колесамиen_US
dc.title.alternativeModeling a semi-trailer scraper with all drive wheelsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Вып. 107

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyrochenko.pdf1,94 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.