Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10306
Назва: Методичні вказівки і завдання до виконання контрольної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання»
Автори: Дятлова, Наталія Василівна
Ключові слова: рекламний менеджмент
маркетинг
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Методичні вказівки і завдання до виконання контрольної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання» / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"; уклад. : Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 38 с.
Короткий огляд (реферат): UK: Методичні вказівки містять основні вимоги до оформлення контрольної роботи, критерії оцінювання виконання та її захисту, а також завдання за варіантами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10306
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
метода-РМ.doc
  Restricted Access
464,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.