Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10306
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДятлова, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2023-04-06T08:57:30Z-
dc.date.available2023-04-06T08:57:30Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки і завдання до виконання контрольної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заоч. та дист. форм навчання» / ДВНЗ "Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури"; уклад. : Н. В. Дятлова. – Дніпро, 2022. – 38 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10306-
dc.description.abstractUK: Методичні вказівки містять основні вимоги до оформлення контрольної роботи, критерії оцінювання виконання та її захисту, а також завдання за варіантами.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectрекламний менеджментen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМетодичні вказівки і завдання до виконання контрольної роботи з дисципліни «Рекламний менеджмент» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» заочної та дистанційної форм навчання»en_US
dc.typeMethodical recommendationsen_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра девелопменту нерухомості, фінансів, обліку та маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
метода-РМ.doc
  Restricted Access
464,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.