Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10312
Назва: Забезпечення конкурентоспроможності торгівельного підприємства
Автори: Цаболов, Дмитро
Каховська, Олена Володимирівна (науковий керівник)
Ключові слова: конкурентоспроможність
торгівельне підприємство
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Цаболов Д. Забезпечення конкурентоспроможності торгівельного підприємства / Д. Цаболов ; наук. керівник : О. В. Каховська // Матеріали II наук.-практ. конференції студ. ПДАБА : зб. тез. – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2020. – С. 90-91
Короткий огляд (реферат): UK: Економічна реформа з самого початку створила сприятливі умови для розвитку конкуренції в торгівлі. Багато механізмів ринкової економіки відпрацьовувалися саме в торгівлі. Однією з умов здійснення торговельної діяльності є створення конкуренції у відносинах господарюючих суб'єктів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10312
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TSABOLOV.pdf169,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.