Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦаболов, Дмитро-
dc.contributor.otherКаховська, Олена Володимирівна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2023-04-10T07:15:16Z-
dc.date.available2023-04-10T07:15:16Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЦаболов Д. Забезпечення конкурентоспроможності торгівельного підприємства / Д. Цаболов ; наук. керівник : О. В. Каховська // Матеріали II наук.-практ. конференції студ. ПДАБА : зб. тез. – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2020. – С. 90-91en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10312-
dc.description.abstractUK: Економічна реформа з самого початку створила сприятливі умови для розвитку конкуренції в торгівлі. Багато механізмів ринкової економіки відпрацьовувалися саме в торгівлі. Однією з умов здійснення торговельної діяльності є створення конкуренції у відносинах господарюючих суб'єктів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»en_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectторгівельне підприємствоen_US
dc.titleЗабезпечення конкурентоспроможності торгівельного підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TSABOLOV.pdf169,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.