Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370
Title: Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Authors: Жильцова, Тамара
Морозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник)
Keywords: профорієнтація
маркетингова діяльність
Issue Date: 2020
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Жильцова Т. Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» / Т. Жильцова ; наук. керівник : Є. П. Морозова // Матеріали II наук.-практ. конференції студ. ПДАБА : зб. тез. – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2020. – С. 69-70
Abstract: UK: Маркетинг освітніх послуг – це особлива частина організації та управляння ЗВО. Основою прийняття ефективних управлінських рішень є вимоги ринку, існуючі та можливі вподобання потенційних абітурієнтів. Результатом цього процесу є надання споживачам благ, що задовольняють їхні потреби, і отримання ЗВО прибутку, необхідного для його існування і кращого задоволення запитів споживачів у майбутньому.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHYLTSOVA.pdf101,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.