Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370
Назва: Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Автори: Жильцова, Тамара
Морозова, Євгенія Петрівна (науковий керівник)
Ключові слова: профорієнтація
маркетингова діяльність
Дата публікації: 2020
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Жильцова Т. Профорієнтація як одна із складових маркетингової діяльності ЗВО на прикладі ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» / Т. Жильцова ; наук. керівник : Є. П. Морозова // Матеріали II наук.-практ. конференції студ. ПДАБА : зб. тез. – Дніпро : ДВНЗ ПДАБА, 2020. – С. 69-70
Короткий огляд (реферат): UK: Маркетинг освітніх послуг – це особлива частина організації та управляння ЗВО. Основою прийняття ефективних управлінських рішень є вимоги ринку, існуючі та можливі вподобання потенційних абітурієнтів. Результатом цього процесу є надання споживачам благ, що задовольняють їхні потреби, і отримання ЗВО прибутку, необхідного для його існування і кращого задоволення запитів споживачів у майбутньому.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10370
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ZHYLTSOVA.pdf101,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.