Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10390
Назва: Рожевий колір в дизайні, маркетингу та брендіингу
Автори: Іванова, А. М.
Славінська, Ольга Олександрівна (науковий керівник)
Харченко, Катерина Сергіївна (науковий керівник)
Ключові слова: рожевий колір
дизайн
брендинг
маркетинг
психологія
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Іванова А. М. Рожевий колір в дизайні, маркетингу та брендіингу / А. М. Іванова ; наук. керівники О. О. Славінська, К. С. Харченко // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 98-100
Короткий огляд (реферат): UK: Мета дослідження. Походження кольору, його значення в психології, використання в дизайні, рожевий в маркетингу і брендингу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10390
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanova.pdf493,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.