Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯровий, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorYarovyi, Serhii-
dc.contributor.authorТитюк, Анатолій Олександрович-
dc.contributor.authorTytiuk, Anatolii-
dc.contributor.authorТитюк, Андрій Анатолійович-
dc.contributor.authorTytiuk, Andrii-
dc.contributor.authorБогаченко, Сергій Вікторович-
dc.contributor.authorBohachenko, Serhii-
dc.date.accessioned2023-05-12T06:33:46Z-
dc.date.available2023-05-12T06:33:46Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifierhttp://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/278578-
dc.identifierDOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.250423.108.938-
dc.identifier.citationМетодика розрахунку однопрогінних рам з урахуванням сумісної роботи колон та форми їх деформування / С. М. Яровий, А. О. Титюк, А. А. Титюк, С. В. Богаченко // Український журнал будівництва та архітектури. – 2023. – № 2. – С. 108-113en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10486-
dc.description.abstractUK: Постановка проблеми.Особливість сучасного розрахунку каркаса полягає в тому, що максимально вірогідним навантаженням може бути завантажена лише одна колона у складі рами. Якщо одна з колон (біляякої розташованийвізок краназ вантажем) підпадає під максимальний вплив повздовжньої сили та згинального моменту, протилежна колона тотожного перерізу зазнає впливу значно менших зусиль. У поперечному напрямку дві колони однопрогінного цеху зв’язані ригелем урамну систему і колони не вільні у своєму переміщенні. Розвиток значних пластичних деформацій в одній з колон не викликає втратистійкості колони,бовона працює у складі рами. Зростаюче навантаження сприймає протилежна колона. Урахування сумісної роботи колон у складі рами дозволить більш раціонально проектувати за сучасними нормами. Форма деформування стисло-вигнутої рами стимулюється діючими навантаженнями, як правило, не збігаєтьсяз першою власною формою, закладеною в нормах. Несна здатність залежить від співвідношення навантажень, що стимулюють різні власні форми і завжди вищі,ніжпри викривленні за першою. Чим більшу частину складають вищі форми,тим меншадеформативність і вища несна здатність системи, і це має експериментальне підтвердження. Розробленонаближенуметодика розрахунку на стійкість стисло-вигнутих колон стальних рам із крановими навантаженнями, що враховує сумісну роботу неоднаково навантажених колон у складі рами та форму деформування задіїактивних сил. Розрахункові довжини колон, визначені для рам з крановими навантаженнями за запропонованою методикою, менші розрахункових довжин,визначених за нормативною методикою,на 8–20%.en_US
dc.description.abstractEN: Problem statement. A specific characteristic of modern skeleton calculation is the fact hat only one column in a frame can be loaded with the maximum probable load. If one of the columns (at which the crane trolley with the load is located) is under maximum longitudinal force and bending moment, the opposite column of the same cross-section is loaded with significantly less effort. In the transverse direction, two columns of a single-span shop are connected by a crossbar intoa frame system and the columns are not free to move. The development of significant plastic deformations in one of the columns does not cause loss of stability of the column, as it works as part of the frame. The opposing column takes up the growing load.Consideration of the joint operation of the columns as part of the frame will allow a more rational design according to current standards.The shape of the deformation of the short-curved frame is stimulated by the loads acting, usually not coinciding with the first properform laid down in the standards. The load-bearing capacity depends on the ratio of the loads stimulating the different eigenforms and is always higher than that of the first curvature. The larger the higher forms are, the lower the deformability and the higher the load-bearing capacity of the system, and this has been experimentally verified. An approximate method for calculating the stability of compression-bent columns of steel frames with crane loads has been developed, which takes into account the joint operation of unequally loaded columns in the frame and the form of deformation under the action of active forces. The calculated column lengths determined for frames with crane loads according to the proposed method are smaller than thecalculated lengths determined according to the standard method by 8−20%.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectстійкість стискогнутих рамen_US
dc.subjectрозрахункова довжинаen_US
dc.subjectнерівномірно навантажені колониen_US
dc.subjectформа деформаціїen_US
dc.subjectcalculated lengthen_US
dc.subjectshape of deformationen_US
dc.subjectstability of compression-bent framesen_US
dc.subjectunevenly loaded columnsen_US
dc.titleМетодика розрахунку однопрогінних рам з урахуванням сумісної роботи колон та форми їх деформуванняen_US
dc.title.alternativeCalculation method for single-span frames, considering the joint operation of the columns and the shape of their deformationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YAROVOJ.pdf453,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.