Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490
Title: Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України
Authors: Чупіна, Марія
Ползікова, Ганна Володимирівна (науковий керівник)
Keywords: інновації
реклама
воєнний період
Issue Date: Mar-2023
Publisher: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Citation: Чупіна М. Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України / М. Чупіна ; наук. керівник : Г. Ползікова // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 773-775
Abstract: UK: Сучасний етап економічного розвитку України характеризується високим ступенем нестабільності, значним спадом виробництва, порушенням логістичних ланцюгів, руйнацією критичної, промислової, соціальної інфраструктури, спричинених військовою агресією Росії. Рекламна діяльність набуває особливого значення у ринковому середовищі, оскільки цілеспрямовано впливає на споживача, мотивує його до придбання товару чи послуги на основі встановлення сталих контактів і формування маркетингових комунікацій повоєнного відновлення промислових підприємств України.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chupina.pdf386,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.