Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧупіна, Марія-
dc.contributor.otherПолзікова, Ганна Володимирівна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2023-05-16T08:09:35Z-
dc.date.available2023-05-16T08:09:35Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationЧупіна М. Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України / М. Чупіна ; наук. керівник : Г. Ползікова // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 773-775en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490-
dc.description.abstractUK: Сучасний етап економічного розвитку України характеризується високим ступенем нестабільності, значним спадом виробництва, порушенням логістичних ланцюгів, руйнацією критичної, промислової, соціальної інфраструктури, спричинених військовою агресією Росії. Рекламна діяльність набуває особливого значення у ринковому середовищі, оскільки цілеспрямовано впливає на споживача, мотивує його до придбання товару чи послуги на основі встановлення сталих контактів і формування маркетингових комунікацій повоєнного відновлення промислових підприємств України.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectвоєнний періодen_US
dc.titleІнноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chupina.pdf386,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.