Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490
Назва: Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України
Автори: Чупіна, Марія
Ползікова, Ганна Володимирівна (науковий керівник)
Ключові слова: інновації
реклама
воєнний період
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Чупіна М. Інноваційні форми і методи рекламної діяльності у повоєнний період України / М. Чупіна ; наук. керівник : Г. Ползікова // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 773-775
Короткий огляд (реферат): UK: Сучасний етап економічного розвитку України характеризується високим ступенем нестабільності, значним спадом виробництва, порушенням логістичних ланцюгів, руйнацією критичної, промислової, соціальної інфраструктури, спричинених військовою агресією Росії. Рекламна діяльність набуває особливого значення у ринковому середовищі, оскільки цілеспрямовано впливає на споживача, мотивує його до придбання товару чи послуги на основі встановлення сталих контактів і формування маркетингових комунікацій повоєнного відновлення промислових підприємств України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10490
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chupina.pdf386,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.