Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10494
Назва: Managing direct and on-line marketing
Автори: Danylov, Daniil
Nechepurenko, Daria (scientific supervisor)
Нечепуренко, Дар'я Сергіївна (науковий керівник)
Shashkina, Nataliia (language consultant)
Шашкіна, Наталія Іванівна (мовний консультант)
Ключові слова: direct marketing
marketing on-line
managing
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Danylov D. Managing direct and on-line marketing / D. Danylov ; scientific supervisor : D. Nechepurenko, language consultant N. Shashkina // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 793-796
Короткий огляд (реферат): EN: Today, the explosion of media is enabling many more companies to sell their products and services directly to customers without intermediaries, using traditional media (print and broadcast media, catalogs, direct mail, and telephone marketing) plus fax machines, e-mail, the Internet, and on-line services. Innovative marketers are creatively combining traditional and new media to make direct, individualized offers to existing customers, to identify their best prospects, to better target their offers, and to measure their results more accurately.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10494
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Danylov.pdf360,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.