Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10509
Назва: Використання інформаційних технологій в маркетингу
Автори: Дьомін, Ігор
Мащенко, Світлана Олегівна (науковий керівник)
Ключові слова: інноваційні технології
маркетинг
Дата публікації: бер-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Дьомін І. Використання інформаційних технологій в маркетингу / І. Дьомін ; наук. керівник : С. О. Мащенко // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 498-499
Короткий огляд (реферат): UK: Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій додав багато нового і прискорив процес модернізації. Інформаційні технології вплинули на те, як працюють організації. Економічні та соціальні наслідки цих змін спричинили значні зміни в організаційних структурах. Організації, які хочуть вижити, інвестують в інформаційні технології, таким чином роблячи свій спосіб роботи сумісним з ними. Обміни не зупиняються на досягнутому, вони також спрямовують організації інвестувати в оновлення обладнання та програмного забезпечення, оновлення та оновлення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10509
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Domin (2).pdf357,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.