Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10509
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДьомін, Ігор-
dc.contributor.otherМащенко, Світлана Олегівна (науковий керівник)-
dc.date.accessioned2023-05-18T09:37:07Z-
dc.date.available2023-05-18T09:37:07Z-
dc.date.issued2023-03-
dc.identifier.citationДьомін І. Використання інформаційних технологій в маркетингу / І. Дьомін ; наук. керівник : С. О. Мащенко // Матеріали наук.-практ. конференції студ., аспір. і молодих вчених, 27-28 березня 2023 р. – Дніпро : ПДАБА, 2023. – С. 498-499en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10509-
dc.description.abstractUK: Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій додав багато нового і прискорив процес модернізації. Інформаційні технології вплинули на те, як працюють організації. Економічні та соціальні наслідки цих змін спричинили значні зміни в організаційних структурах. Організації, які хочуть вижити, інвестують в інформаційні технології, таким чином роблячи свій спосіб роботи сумісним з ними. Обміни не зупиняються на досягнутому, вони також спрямовують організації інвестувати в оновлення обладнання та програмного забезпечення, оновлення та оновлення.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleВикористання інформаційних технологій в маркетингуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Domin (2).pdf357,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.