Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1051
Назва: Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу
Інші назви: Формирование стратегии развития предприятий отрасли скотоводства на основе сетевого подхода
Setting up the strategy of enterprise development in the sphere of cattle breeding on the basis of network approach
Автори: Василенко, Світлана Володимирівна
Василенко, Светлана Владимирона
Vasylenko, Svitlana
Ключові слова: формування стратегії
розвиток
діяльність підприємств
скотарство
продукція
мережеве планування
формирование стратегии
развитие
деятельность предприятий
скотоводство
продукция
сетевое планирование
setting up the strategy
development
enterprise activities
cattle breeding
products
network planning
Дата публікації: лип-2016
Бібліографічний опис: Василенко С. В. Формування стратегії розвитку підприємств галузі скотарства на основі мережевого підходу / С. В. Василенко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 139-144.
Короткий огляд (реферат): UK: Обґрунтовано значення розробки стратегії розвитку підприємств галузі скотарства та окреслено детермінанти її формування. Вивчено 23 райони Житомирської області, діяльність підприємств яких пов’язана з виробництвом м’ясо-молочної продукції, та визначено оптимальну логістичну мережу руху продукції скотарства. Встановлено найкращі пункти заготівлі молока та пункти заготівлі і забою живої худоби (мінімальна відстань між містами (районами).
RU: Обосновано значение разработки стратегии развития предприятий отрасли скотоводства и определены детерминанты ее формирования. Изучено 23 района Житомирской области, деятельность предприятий которых связана с производством мясомолочной продукции, и определено оптимальную логистическую сеть движения продукции скотоводства. Установлено лучшие пункты заготовки молока и пункты заготовки и забоя живого скота (минимальная расстояние между городами (районами).
EN: Substantiates the importance of developing strategy of enterprise development of cattle industry, and identify its determinants. Studied 23 district, Zhytomyr region, the activities of enterprises connected with the production of meat and dairy products, and the optimal logistics network for the movement of livestock products. Equipped with the best milk collection points and collection points and slaughter of livestock (the minimum distance between cities (districts).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1051
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/27.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylenko.pdf325,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.