Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильченко, Лідія Сергіївна-
dc.contributor.authorВасильченко, Лидия Сергеевна-
dc.contributor.authorVasylchenko, Lidiia-
dc.contributor.authorБурцева, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorБурцева, Татьяна Ивановна-
dc.contributor.authorBurtseva, Tetiana-
dc.date.accessioned2019-07-15T08:04:15Z-
dc.date.available2019-07-15T08:04:15Z-
dc.date.issued2016-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/28.pdf-
dc.identifier.citationВасильченко Л. С. Управління системою маркетингових комунікацій / Л. С. Васильченко, Т. І. Бурцева // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 145-148.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1052-
dc.description.abstractUK: У статті визначено сутність маркетингових комунікацій. Наведено їх принципи та причини інтеграції, фактори, що перешкоджають впровадженню та основні проблеми, які вирішуються у разі їх використання. Проаналізовано основні підходи до управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями.en_US
dc.description.abstractRU: В статье определена сущность маркетинговых коммуникаций. Приведены их принципы и причины интеграции, факторы, препятствующие внедрению, и основные проблемы, которые решаются при их использовании. Проанализированы основные подходы к управлению интегрированными маркетинговыми коммуникациями.-
dc.description.abstractEN: In article the essence of marketing communications. Given their principles and causes of integration, factors hindering the introduction and the main problems are solved when using them. Analyzes the main approaches to the management of integrated marketing communications.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectперсональний продажen_US
dc.subjectстимулювання збутуen_US
dc.subjectзв’язки з громадськістюen_US
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectинтегрированные маркетинговые коммуникацииen_US
dc.subjectперсональная продажаen_US
dc.subjectстимулирование сбытаen_US
dc.subjectсвязи с общественностьюen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectintegrated marketing communicationsen_US
dc.subjectpersonal sellingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpublic relationsen_US
dc.subjectsales promotionen_US
dc.titleУправління системою маркетингових комунікаційen_US
dc.title.alternativeУправление системой маркетинговых коммуникацийen_US
dc.title.alternativeMarketing communications management systemen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vasylchenko.pdf156,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.