Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10540
Назва: Implementation of a system of training managers in the LLC "TECHNICS FOR BUSINESS" with the help of innovative learning technologies
Інші назви: Впровадження системи навчання менеджерів на ТЗОВ «Техніка для бізнесу» за допомогою інноваційних технологій навчання
Автори: Gnylianska, Lesia
Гнилянська, Леся Йосифівна
Fedorovych, Daryna
Федорович, Дарина Петрівна
Ключові слова: enterprise
gamification
virtual training
business simulation
training, training
business games
profitability
innovation
innovative technologies
підприємство
прибутковість
інновація
інноваційні технології
навчання
тренінги
бізнес-симуля-ція
віртуальне навчання
ділові ігри
гейміфікація
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Gnylianska L. Implementation of a system of training managers in the LLC "TECHNICS FOR BUSINESS" with the help of innovative learning technologies / L. Gnylianska, D. Fedorovych // Економічний простір. – 2023. – № 184. – С. 67-73
Короткий огляд (реферат): EN: The reform and modernization of enterprise management in Ukraine in the context of integration into the European and global business space entail an open system, the development of partnership relations, and cooperation. Given that innovative activity is a significant driver of economic and social progress, the question of its activation is particularly relevant today. In the rapidly developing market environment, it becomes increasingly challenging to research demand, forms a clear understanding of the preferences of different consumer groups, and have an effective marketing influence on them. It is not enough to develop a new product; it is necessary to create new value for the consumer and convince them of the quality of the product and its ability to satisfy their needs. The system of personnel training ensures the reproduction of a qualified workforce in line with the needs of product development and its constant technological renewal. Such a system should be designed to influence each employee throughout their entire work activity. Each level of education is intended to be a continuation of the previous one and to fully correspond to both the abilities and possibilities of the employee and the needs of the enterprise.
UK: Підтримка мобільного навчання стає однією з основних бізнес-завдань кожного ІТ підприємства. Оскільки всебіч-но розвиваюча орієнтація освітніх процесів із підготовки кадрів обумовлює перехід від авторитарно-комунікативного до гуманітарно-комунікативної взаємодії суб’єктів освітньої діяльності, зокрема суб’єктів спільної діяльності управ-ління, необхідно впроваджувати інноваційні методи підготовки та перепідготовки кадрів. Скласти цілісне уявлення менеджеру про вплив його рішень на успішність компанії дають можливість бізнес-симуляції. Використовується він в різних сферах діяльності людини: починаючи від медицини і закінчуючи гуманітарними науками. В бізнес термін «симуляція» був імпортований з кібернетики, де його використовували для позначення моделювання та імітації реаль-ності задля спрощення реальних ситуацій та створення моделей. В статті здійснювався пошук шляхів інтенсифікації підготовчого процесу працівників для виконання поставлених перед ними функцій на основі впровадження інтерактив-них технологій навчання, створення психологічно комфортного середовища, що забезпечив би свободу слухачів у виборі освітніх форм і методів. Було поставлено за ціль обрати найбільш належні для ТзОВ "Техніка для бізнесу" методики навчання персоналу, що відповідали б сфері його діяльності та особливостям внутрішньої політики організації. Ціллю було сформувати професійні знання і навички щодо прийняття самостійних рішень під час професійної діяльності в реальних ринкових умовах на базі знань, набутих під час навчання. Тому нами було визначено, що для директора з персоналу ТзОВ «Техніка для бізнесу» бізнес-симулятор «Місія: Клмфорт» має стати неформальним центром оціню-вання. Участі у тренуванні можна розглядати як процедуру оцінки менеджерів зі збуту по ключових компетенціях. Звичайно, для цього потрібно творчо поставитися до можливостей, які надає тренажер. Займатися цим є сенс, адже ТзОВ «Техніка для бізнесу» важливо оцінити саме управлінські компетенції своїх менеджерів: вміння вирішувати про-блеми, грамотно приймати рішення, розуміти логіку дій конкурентів і враховувати її при розробці стратегії. Трена-жер дозволяє провести діагностику та оцінку ключових компетенцій менеджерів, зрозуміти, чи можуть управлінці: створювати ефективні бізнес-моделі; оцінювати ризики, прогнозувати наслідки прийнятих рішень; діяти проактивно (прораховувати рішення на кілька кроків вперед); працювати в команді (сприймати знання і досвід колег як загальний ресурс, погоджувати інтереси, розподіляти відповідальність, вирішувати конфлікти). Крім того, під час участі в на-вчанні можна оцінити: особливості мотивації (спрямованість на досягнення успіху або уникнення невдач, готовність людини докладати особисті зусилля для підвищення кваліфікації та розвитку); навички самоменджменту (вміння роз-поділяти час, ефективно організовувати свою роботу). Участь у бізнес-симуляції дає можливість менеджерам вищої і середньої ланки ТзОВ «Техніка для бізнесу» підтвердити свою кваліфікацію, продемонструвати готовність працюва-ти в висококонкурентних умовах відкритих ринків, гнучко використовувати маркетингові та фінансові інструменти для зростання продажів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10540
Інші ідентифікатори: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1234
DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/184-11
Розташовується у зібраннях:№ 184

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gnylianska.pdf359,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.