Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10548
Назва: Управління комплексом маркетингу підприємства
Автори: Бігдан, Дмитро
Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
управління маркетинговою діяльністю
підприємство
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Бігдан Д. Управління комплексом маркетингу підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Дмитро Бігдан ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2022. – 81 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10548
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bihdan.docx
  Restricted Access
732,52 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.