Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10558
Назва: | Інвестиційна складова розвитку транспортної системи України |
Інші назви: | Investment component of transport system development of Ukraine |
Автори: | Степаненко, Сергій Віталійович Stepanenko, Sergii Городецька, Тетяна Едуардівна Gorodetska, Tetiana Руденко, Сергій Валентинович Rudenko, Serhii |
Ключові слова: | транспортна система України фінансування транспортної галузі транспортна інфраструктура капітальні інвестиції інвестиції transport system of Ukraine financing of the transport industry capital investments transport infrastructure investments |
Дата публікації: | кві-2023 |
Видавництво: | Придніпровська державна академія будівництва та архітектури |
Бібліографічний опис: | Степаненко С. В. Інвестиційна складова розвитку транспортної системи України / С. В. Степаненко, Т. Е. Городецька. С. В. Руденко // Економічний простір. – 2023. – № 184. – С. 123-128 |
Короткий огляд (реферат): | UK: Метою статті є аналіз інвестицій в транспортний сектор України як складової розвитку транспортної системи. У статті досліджено місце та роль транспортної системи України в економічному розвитку. Український транспортний сектор забезпечує територіальні взаємозв’язки, є сполучною ланкою між виробництвом і споживанням. Розробка програм розвитку транспортної системи потребує детальної оцінки її технічного стану, відповідності кількості і структури об’єктів реальним потребам розвитку бізнесу та транзитним можливостям. Показано, що основною проблемою підтримки у належному стані та розвитку конкурентоспроможної транспортної системи є недостатній обсяг фінансування, а також малоефективні вкладення виділених ресурсів. Все це актуалізує питання організації інвестиційного забезпечення розвитку транспортної галузі та створення умов для реалізації пріоритетних інвестиційних проектів і програм. Стимулювання інвестиційної діяльності у транспортній сфері неможливе без ефективного державного регулювання, тому потрібен всебічний попередній аналіз техніко-економічного обґрунтування проектів та відповідних бізнес-планів, оновлення стандартів та правил здійснення інвестиційної діяльності у транспортній галузі, встановлення суворого порядку щодо пільг та преференцій, удосконалення практики проведення тендерів. Такі заходи повинні сприяти створенню країни більше сприятливого інвестиційного клімату для залучення іноземних інвестицій у вітчизняний транспортний комплекс. Досліджене одне із джерел фінансування відновлення та перебудови транспортної системи України – інвестиційна компонента. Проведений аналіз показав, що обсяги капітальних інвестицій в транспортну систему України не мають стабільної позитивної динаміки, а їх частка в загальному обсязі капітальних інвестицій становіть близько восьми відсотків. За видами транспорту найбільша частка припадає на наземний та трубопровідний транспорт – понад п'ятдесят відсотків. Визначено, що в умовах європейської інтеграції проведено реорганізацію міжнародних транспортних коридорів, тому водний транспорт потребує модернізації та розвитку на підставі реалізації інвестиційних проєктів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10558 |
Розташовується у зібраннях: | № 184 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Stepanenko.pdf | 373,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.