Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10558
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепаненко, Сергій Віталійович-
dc.contributor.authorStepanenko, Sergii-
dc.contributor.authorГородецька, Тетяна Едуардівна-
dc.contributor.authorGorodetska, Tetiana-
dc.contributor.authorРуденко, Сергій Валентинович-
dc.contributor.authorRudenko, Serhii-
dc.date.accessioned2023-05-29T08:00:57Z-
dc.date.available2023-05-29T08:00:57Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationСтепаненко С. В. Інвестиційна складова розвитку транспортної системи України / С. В. Степаненко, Т. Е. Городецька. С. В. Руденко // Економічний простір. – 2023. – № 184. – С. 123-128en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10558-
dc.description.abstractUK: Метою статті є аналіз інвестицій в транспортний сектор України як складової розвитку транспортної системи. У статті досліджено місце та роль транспортної системи України в економічному розвитку. Український транспортний сектор забезпечує територіальні взаємозв’язки, є сполучною ланкою між виробництвом і споживанням. Розробка програм розвитку транспортної системи потребує детальної оцінки її технічного стану, відповідності кількості і структури об’єктів реальним потребам розвитку бізнесу та транзитним можливостям. Показано, що основною проблемою підтримки у належному стані та розвитку конкурентоспроможної транспортної системи є недостатній обсяг фінансування, а також малоефективні вкладення виділених ресурсів. Все це актуалізує питання організації інвестиційного забезпечення розвитку транспортної галузі та створення умов для реалізації пріоритетних інвестиційних проектів і програм. Стимулювання інвестиційної діяльності у транспортній сфері неможливе без ефективного державного регулювання, тому потрібен всебічний попередній аналіз техніко-економічного обґрунтування проектів та відповідних бізнес-планів, оновлення стандартів та правил здійснення інвестиційної діяльності у транспортній галузі, встановлення суворого порядку щодо пільг та преференцій, удосконалення практики проведення тендерів. Такі заходи повинні сприяти створенню країни більше сприятливого інвестиційного клімату для залучення іноземних інвестицій у вітчизняний транспортний комплекс. Досліджене одне із джерел фінансування відновлення та перебудови транспортної системи України – інвестиційна компонента. Проведений аналіз показав, що обсяги капітальних інвестицій в транспортну систему України не мають стабільної позитивної динаміки, а їх частка в загальному обсязі капітальних інвестицій становіть близько восьми відсотків. За видами транспорту найбільша частка припадає на наземний та трубопровідний транспорт – понад п'ятдесят відсотків. Визначено, що в умовах європейської інтеграції проведено реорганізацію міжнародних транспортних коридорів, тому водний транспорт потребує модернізації та розвитку на підставі реалізації інвестиційних проєктів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectтранспортна система Україниen_US
dc.subjectфінансування транспортної галузіen_US
dc.subjectтранспортна інфраструктураen_US
dc.subjectкапітальні інвестиціїen_US
dc.subjectінвестиціїen_US
dc.subjecttransport system of Ukraineen_US
dc.subjectfinancing of the transport industryen_US
dc.subjectcapital investmentsen_US
dc.subjecttransport infrastructureen_US
dc.subjectinvestmentsen_US
dc.titleІнвестиційна складова розвитку транспортної системи Україниen_US
dc.title.alternativeInvestment component of transport system development of Ukraineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 184

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stepanenko.pdf373,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.