Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1059
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовінько, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorКовинько, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorKovinko, Olena-
dc.contributor.authorПятківський, ладислав Валерійович-
dc.contributor.authorПятковский, Владислав Валерьевич-
dc.contributor.authorPiatkivskyi, Vladyslav-
dc.date.accessioned2019-07-15T09:06:59Z-
dc.date.available2019-07-15T09:06:59Z-
dc.date.issued2016-07-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/32.pdf-
dc.identifier.citationКовінько О. М. Методологічні основи розробки маркетингової концепції розвитку підприємств / О. М. Ковінько, В. В. Пятківський // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 167-171.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1059-
dc.description.abstractUK: Розглянуто процес формування маркетингової концепції розвитку підприємств в умовах перехідної економіки. Визначено взаємозв’язок концепції маркетингу, маркетингової орієнтації та маркетингової діяльності підприємства. Розроблено рекомендації вітчизняним підприємствам щодо формування власної маркетингової концепції розвитку, спрямованої на посилення конкурентних позицій.en_US
dc.description.abstractRU: Рассмотрен процесс формирования маркетинговой концепции развития предприятий в условиях переходной экономики. Определена взаимосвязь концепции маркетинга, маркетинговой ориентации и маркетинговой деятельности предприятия. Разработаны рекомендации отечественным предприятиям по формированию собственной маркетинговой концепции развития, направленной на усиление конкурентных позиций.-
dc.description.abstractEN: The article examines the process of forming the marketing concept of enterprise development in transition economies. Correlation marketing concept, marketing orientation and marketing activities of the company. Recommendations on domestic enterprises form their own marketing concept development aimed at strengthening competitive position.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингова концепціяen_US
dc.subjectфункції маркетингової діяльностіen_US
dc.subjectнапрямки маркетингової орієнтації підприємствen_US
dc.subjectмаркетинговая концепцияen_US
dc.subjectфункции маркетинговой деятельностиen_US
dc.subjectнаправления маркетинговой ориентации предприятийen_US
dc.subjectmarketing concepten_US
dc.subjectareas of marketing companiesen_US
dc.subjectfunction of marketing activities targetingen_US
dc.titleМетодологічні основи розробки маркетингової концепції розвитку підприємствen_US
dc.title.alternativeМетодологические основы разработки маркетинговой концепции развития предприятийen_US
dc.title.alternativeMethodological bases of development marketing concept of enterprisesen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovinko.pdf291,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.