Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10641
Назва: Маркетинговий аналіз діяльності підприємства
Автори: Осняч, Аліна
Морозова, Євгенія Петрівна (керівник)
Ключові слова: маркетинговий аналіз
бізнесструктура
маркетинг
стимулювання збуту
аналіз конкурентів
критерії споживачів
карта позиціонування
swot-аналіз
covid-19
воєнний стан
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Осняч А. Маркетинговий аналіз діяльності підприємства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Аліна Осняч ; керівник Є. П. Морозова. – Дніпро, 2022. – 101 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10641
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osniach.pdf
  Restricted Access
2,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.