Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10668
Назва: Організація та вдосконалення маркетингової діяльності рекламного агентства
Автори: Серьогін, Олексій
Онищенко, Вікторія Євгенівна (керівник)
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
реклама
рекламне агентство
рекламна послуга
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Серьогін О. Організація та вдосконалення маркетингової діяльності рекламного агентства : магіст. робота : 075 Маркетинг / Олексій Серьогін ; керівник В. Є. Онищенко. – Дніпро, 2022. – 79 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10668
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serohin.docx
  Restricted Access
1,49 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.