Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТаранова, Анастасія-
dc.contributor.otherМащенко, Світлана Олегівна (керівник)-
dc.date.accessioned2023-06-08T10:27:59Z-
dc.date.available2023-06-08T10:27:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationТаранова А. Формування іміджу компанії на зовнішніх ринках : магіст. робота : 292 Міжнародні економічні відносини / Анастасія Таранова ; керівник С. О. Мащенко. – Дніпро, 2022. – 96 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10689-
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"en_US
dc.subjectімідж підприємстваen_US
dc.subjectфункції іміджу організаціїen_US
dc.subjectвнутрішній імідж підприємстваen_US
dc.subjectзовнішній імідж підприємстваen_US
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльність підприємстваen_US
dc.titleФормування іміджу компанії на зовнішніх ринкахen_US
dc.typeMaster Thesisen_US
Розташовується у зібраннях:292 Міжнародні економічні відносини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Taranova.pdf
  Restricted Access
1,73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.