Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10691
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестерова, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2023-06-08T10:33:43Z-
dc.date.available2023-06-08T10:33:43Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Сучасні прилади експериментальних досліджень» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спец. 192 «Будівництво та цивільна інженерія» освітньо-наукової програми «Водопостачання та водовідведення» ден. форми навчання / Придніпр. держ. академія буд-ва та архітектури ; уклад. : О. В. Нестерова. – Дніпро, 2023. – 30 с.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10691-
dc.description.abstractUK: Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Сучасні прилади експериментальних досліджень» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» освітньо-наукової програми «Водопостачання та водовідведення» денної форми навчання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриen_US
dc.subjectбудівництво та цивільна інженеріяen_US
dc.subjectводопостачання та водовідведенняen_US
dc.subjectсучасні прилади експериментальних дослідженьen_US
dc.titleМетодичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Сучасні прилади експериментальних досліджень» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 192 «Будівництво та цивільна інженерія» освітньо-наукової програми «Водопостачання та водовідведення» денної форми навчанняen_US
dc.typeMethodical recommendationsen_US
Appears in Collections:Кафедра водопостачання, водовідведення та гідравліки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МВ_ПЗ_Сучасні прилади.doc
  Restricted Access
625 kBMicrosoft WordView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.