Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10751
Назва: Удосконалення діяльності кав’ярні «Coffee Magic» на засадах клієнтоорієнтованого підходу
Автори: Ярошенко, Анастасія
Морозова, Світлана Анатоліївна (керівник)
Ключові слова: клієнтоорієнтованість
клієнтоорієнтоване управління підприємством
конкурентоспроможність
конкурентоздатність підприємства
маркетингові інструменти
кав’ярня
принципи клієнтоорієнтованого підходу
клієнтоорієнтований підхід
портрет клієнта
Дата публікації: 2022
Видавництво: ДВНЗ "Придніпровська державна академія будівництва та архітектури"
Бібліографічний опис: Ярошенко А. Удосконалення діяльності кав’ярні «Coffee Magic» на засадах клієнтоорієнтованого підходу : магіст. робота : 075 Маркетинг / Анастасія Ярошенко ; керівник С. А. Морозова. – Дніпро, 2022. – 129 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10751
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yaroshenko.docx
  Restricted Access
10,9 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.