Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1078
Назва: Витрати на збутову діяльність вугледобувних підприємств України: оцінювання та прогноз
Інші назви: Расходы на сбытовую деятельность угледобывающих предприятий Украины: оценивание и прогноз
The cost of marketing activities of coal mining enterprises of Ukraine: assessment and forecast
Автори: Залознова, Юлія Станіславівна
Залознова, Юлия Станиславовна
Zaloznova, Yuliia
Трушкіна, Наталія Валеріївна
Трушкина, Наталия Валерьевна
Trushkina, Nataliia
Ключові слова: вугледобувне підприємство
собівартість
ціна
витрати на збут
товарна вугільна продукція
реалізована вугільна продукція
статистичний аналіз
оцінювання
прогнозування
методи
угледобывающее предприятие
себестоимость
цена
затраты на сбыт
товарная угольная продукция
реализованная угольная продукция
статистический анализ
оценка
прогнозирование
методы
coal mining enterprise
cost
price
distribution costs
product coal products
coal products implemented
assessment
forecasting methods
statistical analysis
Дата публікації: лип-2016
Бібліографічний опис: Залознова Ю. С. Витрати на збутову діяльність вугледобувних підприємств України: оцінювання та прогноз / Ю. С. Залознова, Н. В. Трушкіна // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 2. – С. 224-229.
Короткий огляд (реферат): UK: Оцінено показники збутової діяльності вугледобувних підприємств України. Розраховано коефіцієнт кореляції рангу Спірмена для виявлення кореляційного зв’язку між собівартістю та ціною 1 т товарної вугільної продукції по Україні; коефіцієнти Фехнера – між повною собівартістю та витратами на організацію збутової діяльності, витратами на збут 1 т товарної та реалізованої вугільної продукції.
RU: Оценены показатели сбытовой деятельности угледобывающих предприятий Украины. Рассчитан коэффициент корреляции ранга Спирмена для выявления корреляционной связи между себестоимостью и ценой 1 т товарной угольной продукции по Украине; коэффициенты Фехнера – между полной себестоимостью и расходами на организацию сбытовой деятельности, расходами на сбыт 1 т товарной и реализованной угольной продукции.
EN: Assessed the marketing performance of coal enterprises of Ukraine. The calculated correlation coefficient of rank Spearman correlation to identify the correlation between the cost and price of 1 ton of marketable coal production in Ukraine; the coefficients of the Fechner – between full cost and cost of organizing sales activities, distribution costs of 1 ton of product and sales of coal products.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1078
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/2_2016/43.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zaloznova.pdf398,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.