Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11130
Назва: Сучасна система української кадрової документації
Інші назви: The modern system of ukrainian personnel documentation
Автори: Прокоф'єва, Катерина Анатоліївна
Prokofieva, Kateryna
Решетілова, Оксана Михайлівна
Reshetilova, Oksana
Ключові слова: кадри
менеджмент персоналу
кадрова робота
кадровий документ
система документів
документознавство
документ
personnel management
personnel
document
document system
personnel document
document science
personnel work
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
Бібліографічний опис: Прокоф’єва К. А. Сучасна система української кадрової документації / К. А. Прокоф’єва, О. М. Решетілова // Український журнал будівництва та архітектури. – 2023. – № 4. – С. 111-117
Короткий огляд (реферат): UK: Сучасна українська кадрова документаційна система включає в себе пов’язані інформаційною єдністю комплекси (підсистеми, групи) документів: законодавчі акти, нормативну та нормативно-довідкову документацію, планову документацію, організаційно-правову документацію, персональну документацію, договірну документацію, розпорядчу документацію, облікову документацію, звітну та звітно-довідкову документацію. Найбільш широкі за видами, змістом, формою та обсягами комплекси організаційної, розпорядчої, персональної, договірної, первинної облікової та звітно-довідкової документації забезпечують реалізацію функцій кадрової служби кожного підприємства чи установи зокрема та менеджмент персоналу на державному рівні загалом.
EN: The modern Ukrainian personnel documentation system includes complexes (subsystems, groups) of documents linked by information unity: legislative acts, normative and normative reference documentation, planning documentation, organizational and legal documentation, personal documentation, contractual documentation, executive documentation, accounting documentation, reporting and reporting and reference documentation.The widest in terms of types, content, form and volume of organizational, administrative, personal, contractual, primary accounting and reporting and reference documentation complexes ensure the implementation of the functions of the personnel service of each enterprise or institution in particular and personnel management at the state level in general.Separate sets of documents are intended to belong to different structural divisions or employees (personnel service, secretary-referent, accounting, etc.).This is explained by the distribution between them of typical areas of personnel management, which has developed historically.This division of functions and corresponding documentation is characteristic of the traditional –manual, clerical –document information processing system.Enterprises, institutions and organizations issue their normative documents on their basis, which do not contradict the current legislation.The formation of the information part and the form of personnel documents is based on state classifiers, technical, economic and social information, as well as unified documentation systems.Complexes of documents that accompany personnel work at enterprises, institutions, and organizations are characterized by a clear structure and content in accordance with the intended purpose, composition and subordination of the information indicators included in them –personal data.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11130
Інші ідентифікатори: http://uajcea.pgasa.dp.ua/article/view/288670
DOI:10.30838/J.BPSACEA.2312.290823.111.977
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PROKOFIEVA.pdf291,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.