Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1123
Title: Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній
Other Titles: Региональные и отраслевые приоритеты формирования маркетинговых активов международных компаний
Regional and sectoral priorities of international company marketing assets` formation
Authors: Пономаренко, Роман Олександрович
Пономаренко, Роман Александрович
Ponomarenko, Roman
Keywords: маркетингові активи
конкурентний аналіз
багатокутники конкурентоспроможності
стратегічний маркетинг
ТНК
маркетинговые активы
конкурентный анализ
многоугольники конкурентоспособности
стратегический маркетинг
marketing assets
competitive analysis
polygons of competitiveness
multinationals
strategic marketing
Issue Date: Nov-2016
Citation: Пономаренко Р. О. Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній / Р. О. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 48-52.
Abstract: UK: У статті визначено ключові пріоритети розвитку запропонованої автором системи маркетингових активів міжнародних компаній. Зокрема, на основі комплексного конкурентного аналізу ефективності бренд-менеджменту, управління лояльністю споживачів, репутації компанії, мережевої кооперації, внутрішнього маркетингу, маркетингової інформаційної системи, маркетингових стратегій та маркетингових інновацій провідних корпорацій світу було виокремлено регіональні та галузеві особливості формування досліджуваних активів.
RU: В статье определены ключевые приоритеты развития предложенной автором системы маркетинговых активов международных компаний. В частности, на основе комплексного конкурентного анализа эффективности бренд-менеджмента, управления лояльностью потребителей, репутации компании, сетевой кооперации, внутреннего маркетинга, маркетинговой информационной системы, маркетинговых стратегий и маркетинговых инноваций ведущих корпораций мира были выделены региональные и отраслевые особенности формирования исследуемых активов.
EN: The article deals with the key development priorities of the marketing asset system of international companies, proposed by the author. In particular, based on a comprehensive competitive analysis of the brand management effectiveness, consumer loyalty and the company reputation, network cooperation, internal marketing, marketing information system, marketing strategies and marketing innovations of leading companies the author has identified regional and sectoral peculiarities of the analyzed asset formation.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1123
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/10.pdf
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ponomarenko.pdf252,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.