Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1123
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономаренко, Роман Олександрович-
dc.contributor.authorПономаренко, Роман Александрович-
dc.contributor.authorPonomarenko, Roman-
dc.date.accessioned2019-07-23T08:15:05Z-
dc.date.available2019-07-23T08:15:05Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/10.pdf-
dc.identifier.citationПономаренко Р. О. Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній / Р. О. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 48-52.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1123-
dc.description.abstractUK: У статті визначено ключові пріоритети розвитку запропонованої автором системи маркетингових активів міжнародних компаній. Зокрема, на основі комплексного конкурентного аналізу ефективності бренд-менеджменту, управління лояльністю споживачів, репутації компанії, мережевої кооперації, внутрішнього маркетингу, маркетингової інформаційної системи, маркетингових стратегій та маркетингових інновацій провідних корпорацій світу було виокремлено регіональні та галузеві особливості формування досліджуваних активів.en_US
dc.description.abstractRU: В статье определены ключевые приоритеты развития предложенной автором системы маркетинговых активов международных компаний. В частности, на основе комплексного конкурентного анализа эффективности бренд-менеджмента, управления лояльностью потребителей, репутации компании, сетевой кооперации, внутреннего маркетинга, маркетинговой информационной системы, маркетинговых стратегий и маркетинговых инноваций ведущих корпораций мира были выделены региональные и отраслевые особенности формирования исследуемых активов.-
dc.description.abstractEN: The article deals with the key development priorities of the marketing asset system of international companies, proposed by the author. In particular, based on a comprehensive competitive analysis of the brand management effectiveness, consumer loyalty and the company reputation, network cooperation, internal marketing, marketing information system, marketing strategies and marketing innovations of leading companies the author has identified regional and sectoral peculiarities of the analyzed asset formation.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectмаркетингові активиen_US
dc.subjectконкурентний аналізen_US
dc.subjectбагатокутники конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.subjectТНКen_US
dc.subjectмаркетинговые активыen_US
dc.subjectконкурентный анализen_US
dc.subjectмногоугольники конкурентоспособностиen_US
dc.subjectстратегический маркетингen_US
dc.subjectmarketing assetsen_US
dc.subjectcompetitive analysisen_US
dc.subjectpolygons of competitivenessen_US
dc.subjectmultinationalsen_US
dc.subjectstrategic marketingen_US
dc.titleРегіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компанійen_US
dc.title.alternativeРегиональные и отраслевые приоритеты формирования маркетинговых активов международных компанийen_US
dc.title.alternativeRegional and sectoral priorities of international company marketing assets` formationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf252,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.