Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1123
Назва: Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній
Інші назви: Региональные и отраслевые приоритеты формирования маркетинговых активов международных компаний
Regional and sectoral priorities of international company marketing assets` formation
Автори: Пономаренко, Роман Олександрович
Пономаренко, Роман Александрович
Ponomarenko, Roman
Ключові слова: маркетингові активи
конкурентний аналіз
багатокутники конкурентоспроможності
стратегічний маркетинг
ТНК
маркетинговые активы
конкурентный анализ
многоугольники конкурентоспособности
стратегический маркетинг
marketing assets
competitive analysis
polygons of competitiveness
multinationals
strategic marketing
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Пономаренко Р. О. Регіональні та галузеві пріоритети формування маркетингових активів міжнародних компаній / Р. О. Пономаренко // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 48-52.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті визначено ключові пріоритети розвитку запропонованої автором системи маркетингових активів міжнародних компаній. Зокрема, на основі комплексного конкурентного аналізу ефективності бренд-менеджменту, управління лояльністю споживачів, репутації компанії, мережевої кооперації, внутрішнього маркетингу, маркетингової інформаційної системи, маркетингових стратегій та маркетингових інновацій провідних корпорацій світу було виокремлено регіональні та галузеві особливості формування досліджуваних активів.
RU: В статье определены ключевые приоритеты развития предложенной автором системы маркетинговых активов международных компаний. В частности, на основе комплексного конкурентного анализа эффективности бренд-менеджмента, управления лояльностью потребителей, репутации компании, сетевой кооперации, внутреннего маркетинга, маркетинговой информационной системы, маркетинговых стратегий и маркетинговых инноваций ведущих корпораций мира были выделены региональные и отраслевые особенности формирования исследуемых активов.
EN: The article deals with the key development priorities of the marketing asset system of international companies, proposed by the author. In particular, based on a comprehensive competitive analysis of the brand management effectiveness, consumer loyalty and the company reputation, network cooperation, internal marketing, marketing information system, marketing strategies and marketing innovations of leading companies the author has identified regional and sectoral peculiarities of the analyzed asset formation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1123
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/10.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ponomarenko.pdf252,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.