Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛінтур, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorЛінтур, Марина Владимировна-
dc.contributor.authorLintur, Maryna-
dc.contributor.authorРега, Марина Георгіївна-
dc.contributor.authorРега, Марина Георгиевна-
dc.contributor.authorReha, Maryna-
dc.date.accessioned2019-07-24T10:29:37Z-
dc.date.available2019-07-24T10:29:37Z-
dc.date.issued2016-08-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/3_2016/24.pdf-
dc.identifier.citationЛінтур М. В. Сутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи / М. В. Лінтур, М. Г. Рега // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 3. – С. 118-122.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1139-
dc.description.abstractUK: У статті визначено сутність маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи. Запропоновано основні напрями забезпечення реалізації цінової стратегії в реалізації комплексного фінансово-економічного підходу. З’ясовано зміст та специфіку маркетингової цінової політики. Наведено аналіз теоретичних підходів до маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризи.en_US
dc.description.abstractRU: В статье определена сущность маркетинговой ценовой политики на предприятиях в условиях кризиса. Предложены основные направления обеспечения реализации ценовой стратегии в реализации комплексного финансово-экономического подхода. Выяснены содержание и специфика маркетинговой ценовой политики. Проведен анализ теоретических подходов к маркетинговой ценовой политике на предприятиях в условиях кризиса.-
dc.description.abstractEN: The article essence of marketing pricing policy in enterprises a crisis. The main directions of ensuring implementation pricing strategy in the implementation of integrated financial and economic approach. It is found meaning and specificity, marketing pricing. The analysis of theoretical approaches to marketing pricing policies in enterprises in a crisis.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectцінаen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectуправління цінамиen_US
dc.subjectмаркетингова цінова політикаen_US
dc.subjectрегулюванняen_US
dc.subjectстратегія ціноутворенняen_US
dc.subjectмоніторингen_US
dc.subjectценаen_US
dc.subjectкомплекс маркетингаen_US
dc.subjectуправление ценойen_US
dc.subjectмаркетинговая ценовая политикаen_US
dc.subjectрегулированиеen_US
dc.subjectстратегия ценообразованияen_US
dc.subjectмониторингen_US
dc.subjectpriceen_US
dc.subjectrange of marketingen_US
dc.subjectmarketing pricingen_US
dc.subjectregulationen_US
dc.subjectpricing strategyen_US
dc.subjectmonitoringen_US
dc.titleСутність та роль маркетингової цінової політики на підприємствах в умовах кризиen_US
dc.title.alternativeСущность и роль маркетинговой ценовой политики на предприятиях в условиях кризисаen_US
dc.title.alternativeThe nature and role of price and marketing enterprises under crisisen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 3

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Lyntur.pdf193,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.