Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11436
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолінська, Софія Дмитрівна-
dc.contributor.authorHnatkovich, Oksana-
dc.contributor.authorГнаткович, Оксана Дмитрівна-
dc.contributor.authorHnatkovich, Oksana-
dc.contributor.authorСич, Ольга Анатоліївна-
dc.contributor.authorSych, Olga-
dc.date.accessioned2023-11-29T11:34:59Z-
dc.date.available2023-11-29T11:34:59Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1321-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/187-12-
dc.identifier.citationСмолінська С. Д. Стратегія розвитку креативного сектора вітчизняної економіки / С. Д. Смолінська, О. Д. Гнаткович, О. А. Сич // Економічний простір. – 2023. – № 187. – С. 73-77uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11436-
dc.description.abstractUK: Креативна економіка розглядається як сукупність видів та напрямів економічної активності господарюючих суб’єктів, в основі якої лежать інновації, технології, інтелект, творчість та знання, що володіють високим потен-ціалом створення робочих місць та нарощенням прибутковості. Креативний сектор України володіє значним потен-ціалом, проте під час воєнного стану в ньому відбулися значні трансформації, зумовлені негативним тенденціями розвитку українського суспільства. Найбільш затребуваними у перспективі будуть наступні напрямки креативної економіки: архітектура; дизайн інтер’єру; культурний туризм; музика; фільми та анімація. Стратегія розвитку креа-тивного сектора вітчизняної економіки повинна реалізовуватися на основі досягнення наступних цілей: об’єднання та консолідація креативного сектора; залучення інвестицій, вдосконалення навичок спеціалістів креативних індустрій та зміцнення секторальних зв’язків; забезпечення сталого розвитку сектора креативних індустрій.uk_UA
dc.description.abstractEN: It has been established that in modern conditions it is extremely important to develop ways of developing the creative sector of the Ukrainian economy and to implement innovative strategies for its development, which actualizes the topic of this study. It has been proven that the development of the creative sector of the domestic economy can become the driver of progressive changes that can bring the national economic complex to a qualitatively new level due to fundamentally different methods and approaches to the implementation of activities by economic entities. The purpose of the article is to consider the features and characteristics of the creative economy, assess the current situation in the field of creative industries and justify the strategy for the development of the creative sector of the domestic economy for the future. The basis of the writing of this article is the methodology, which is based on the use of general scientific methods of scientific research. The methods on the basis of which the research was conducted are explained, in particular, such as the method of analysis and synthesis for studying the features of the creative economy; a comparison method for assessing the state of the creative economy in the pre-war period and the period of martial law; generalization method for substantiating conclusions and proposals. The obtained results include proposals re-garding the strategic goals of the development of the creative sector of the domestic economy, in particular, such as the need for unification and consolidation of the creative sector; attraction of investments, provision of improvement of skills of specialists of creative industries and strengthening of sectoral ties; promoting the sustainable development of the creative industries sector in the direction of expanding market opportunities by promoting export orientation and internationalization. The practical value lies in the fact that proposals for the development strategy of the creative sector of the domestic economy can be implemented in the activities of local economic entities capable of producing creative and innovative goods.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectрозвитокuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectкреативний секторuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.subjectstateuk_UA
dc.subjectcreative sectoruk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjecteconomyuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.titleСтратегія розвитку креативного сектора вітчизняної економікиuk_UA
dc.title.alternativeStrategy for the development of the creative sector of the domestic economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 187

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Smolinska.pdf321,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.