Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1143
Назва: Маркетингові підходи до використання Big Data у підприємництві
Інші назви: Маркетинговые подходы к использованию Big Data в предпринимательстве
Marketing approaches to Big Data use in entrepreneurship
Автори: Буднік, Ольга Миколаївна
Будник, Ольга Николаевна
Budnik, Olha
Ключові слова: великі дані
маркетинг
підприємництво
конкурентоспроможність
большие данные
предпринимательство
конкурентноспособность
competitiveness
entrepreneurship
marketing
Big Data
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Буднік О. М. Маркетингові підходи до використання Big Data у підприємництві / О. М. Буднік // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 109-112.
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття містить дослідження питання використання Інтернет-комунікацій, ІТ-технологій, великих масивів інформації в сучасному ринковому середовищі. Особлива увага приділена важливості пошуку шляхів упровадження організаціями нових комунікативних каналів та розробки дієвого комплексного механізму адаптації маркетингового інструментарію їх діяльності. Акцентується на ефективному використанні Big Data відомими закордонними компаніями.
RU: Статья содержит исследование вопроса использования Интернет-комуникаций, ІТ-технологий, больших масивов информации в современной рыночной среде. Особое внимание уделено необходимости поиска путей внедрения организациями новых коммуникационных каналов и разроботки действенного комплексного механизма адаптации маркетингового инструментария их деятельности. Акцентируется на эффективном использовании Big Data известными зарубежными компаниями.
EN: The article presents a case study of the Internet communications, IT technology and Big Data used in the modern market environment. The special attention is paid to the importance of organizations new communication channels implementation as well as effective integratation of the complex marketing adaptation mechanism for their activities development. The authour also focuses on the effective use of Big Data in well-known foreign companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1143
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/23.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budnik.pdf285,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.