Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1143
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуднік, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorБудник, Ольга Николаевна-
dc.contributor.authorBudnik, Olha-
dc.date.accessioned2019-07-25T06:41:24Z-
dc.date.available2019-07-25T06:41:24Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/23.pdf-
dc.identifier.citationБуднік О. М. Маркетингові підходи до використання Big Data у підприємництві / О. М. Буднік // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. – № 4. – С. 109-112.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1143-
dc.description.abstractUK: Стаття містить дослідження питання використання Інтернет-комунікацій, ІТ-технологій, великих масивів інформації в сучасному ринковому середовищі. Особлива увага приділена важливості пошуку шляхів упровадження організаціями нових комунікативних каналів та розробки дієвого комплексного механізму адаптації маркетингового інструментарію їх діяльності. Акцентується на ефективному використанні Big Data відомими закордонними компаніями.en_US
dc.description.abstractRU: Статья содержит исследование вопроса использования Интернет-комуникаций, ІТ-технологий, больших масивов информации в современной рыночной среде. Особое внимание уделено необходимости поиска путей внедрения организациями новых коммуникационных каналов и разроботки действенного комплексного механизма адаптации маркетингового инструментария их деятельности. Акцентируется на эффективном использовании Big Data известными зарубежными компаниями.-
dc.description.abstractEN: The article presents a case study of the Internet communications, IT technology and Big Data used in the modern market environment. The special attention is paid to the importance of organizations new communication channels implementation as well as effective integratation of the complex marketing adaptation mechanism for their activities development. The authour also focuses on the effective use of Big Data in well-known foreign companies.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectвеликі даніen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпідприємництвоen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectбольшие данныеen_US
dc.subjectпредпринимательствоen_US
dc.subjectконкурентноспособностьen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectentrepreneurshipen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectBig Dataen_US
dc.titleМаркетингові підходи до використання Big Data у підприємництвіen_US
dc.title.alternativeМаркетинговые подходы к использованию Big Data в предпринимательствеen_US
dc.title.alternativeMarketing approaches to Big Data use in entrepreneurshipen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budnik.pdf285,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.