Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11445
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПедченко, Дмитро Вітальович-
dc.contributor.authorPedchenko, Dmytro-
dc.contributor.authorКривомлін, В. В.-
dc.contributor.authorKryvomlin, Volodymyr-
dc.date.accessioned2023-11-30T12:01:57Z-
dc.date.available2023-11-30T12:01:57Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifierhttp://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/1330-
dc.identifierDOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/187-21-
dc.identifier.citationПедченко Д. В. Розвиток комунікаційного забезпечення маркетингового управління ефективністю діяльності підприємства / Д. В. Педченко, В. В. Кривомлін // Економічний простір. – 2023. – № 187. – С. 129-133uk_UA
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11445-
dc.description.abstractUK: В умовах високої конкуренції та динамічних змін ринкового середовища, комунікаційне забезпечення має ключове значення для маркетингового позиціонування та адаптації підприємства. Враховуючи технологічні інновації та потреби стейкхолдерів, ефективна комунікація стає вирішальною для досягнення стратегічних цілей і забезпечення конкурентних переваг. Метою статті постав розвиток теоретико-методичних засад забезпечення взаємного доповнення предметних областей управління ефективністю діяльності підприємства та формування його маркетингово-комунікаційної політики, а також розробка методичного підходу щодо розгортання контуру рефлексивного управління комунікаційним забезпеченням ефективної діяльності підприємства. Основу реалізації поставленої мети становить гіпотеза щодо можливості зростання ефективності діяльності підприємства на основі раціоналізації маркетингово-комунікаційної політики підприємства. Для доведення базової гіпотези розроблено предметну область розвитку маркетингово-комунікаційного забезпечення управління ефективністю діяльності підприємства та сформовано сукупність уточнюючих гіпотез. Систематизовано основні види ефективності діяльності підприємства, висвітлено їх особливості через відображення ключових індикаторів за зв’язку з маркетинговими комунікаціями. Запропоновано структуру системи управління ефективністю діяльності підприємства в рамках якої виокремлено комунікаційне забезпечення.uk_UA
dc.description.abstractEN: In the context of intense competition and dynamic market shifts, communication infrastructure is pivotal for marketing positioning and enterprise adaptation. Considering technological innovations and stakeholder needs, effective communication becomes crucial for achieving strategic objectives and securing competitive advantages. The article aims to develop the theo-retical and methodological foundations for ensuring mutual complementarity of the subject areas of enterprise performance management and formation of its marketing and communication policy and also to develop a methodological approach to de-ploying the contour of reflexive control of enterprise performance communication support. The foundation for achieving the set objective is the hypothesis regarding the potential enhancement of enterprise performance based on rationalizing its marketing-communication strategy. To substantiate the core hypothesis, a domain for developing marketing-communication infrastructure for managing an enterprise's performance has been delineated, and a set of refining assumptions has been formulated. The methodological foundation for substantiating this hypothesis is based on the monographic and deductive reasoning methods. The primary types of enterprise efficiency have been systematized, highlighting their characteristics through crucial indicators concerning marketing communications. A structure for enterprise performance management has been proposed, within which communication support is distinctly outlined. The management system is described as a tuple that encompasses the subject and object of marketing management, a set of goals and performance indicators, a list of management tools, and a description of their implementation support. The directions for implementing a company's marketing communication strategy have been identified, and the tools for each order have been systematically categorized. Each of these directions is considered an element in ensuring an effective management system. Communication policy implementation tools have been categorized in the context of various types of enterprise performance and business processes.-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.subjectуправління ефективністюuk_UA
dc.subjectкомунікаційне забезпеченняuk_UA
dc.subjectефективність діяльностіuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectperformance managementuk_UA
dc.subjectcommunication supportuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectperformanceuk_UA
dc.titleРозвиток комунікаційного забезпечення маркетингового управління ефективністю діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeEnhancing enterprise efficiency through communication strategies in marketing managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:№ 187

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedchenko.pdf356,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.