Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1155
Title: Удосконалення збутової політики підприємства
Other Titles: Усовершенствование сбытовой политики предприятия
Improvement of sales policy of the enterprise
Authors: Лебедєва, Юлія Евгенівна
Лебедева, Юлия Евгеньевна
Lebedieva, Yuliia
Тульчинська, Світлана Олександрівна
Тульчинская, Светлана Александровна
Tulchynska, Svitlana
Keywords: збут
системний підхід
збутова політика
поліграфічне підприємство
служба збуту
сбыт
системный подход
сбытовая политика
полиграфическое предприятие
служба сбыта
sales
system approach
sales policy
printing company
service sales
Issue Date: Nov-2016
Citation: Лебедєва Ю. Е. Удосконалення збутової політики підприємства / Ю. Е. Лебедєва, С. О. Тульчинська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 155-158.
Abstract: UK: Статтю присвячено дослідженню шляхів подолання проблем, що виникають під час здійснення збутової політики у сучасних умовах господарювання. Визначено деякі теоретичні аспекти, що формують збутову політику підприємства. Проведено аналіз збутової політики, прикладом для якого послугувало вітчизняне підприємство поліграфічних послуг. На основі отриманих даних зроблено висновки та розроблено рекомендації щодо вдосконалення збутової політики підприємства. Аргументовано, що отримані результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами з метою сприяння підвищенню ефективності результатів здійснення збутової політики.
RU: Статья посвящена исследованию путей преодоления проблем, возникающих при осуществлении сбытовой политики в современных условиях хозяйствования. Определены некоторые теоретические аспекты, формирующие сбытовую политику предприятия. Проведен анализ сбытовой политики на примере отечественного предприятия полиграфических услуг. На основе полученных данных сделаны выводы и разработаны рекомендации по совершенствованию сбытовой политики предприятия. Аргументировано, что полученные результаты исследования могут быть использованы отечественными предприятиями для содействия повышению эффективности результатов осуществления сбытовой политики.
EN: This article focuses on the ways to overcome the problems encountered in the implementation of sales policy in the current economic conditions. Determined some theoretical aspects which form the sales policy of the company. The analysis of marketing policy model for domestic enterprises which serve to printing services. On the basis of these conclusions and recommendations for improving the marketing policy of the company. Argued that the results of research can be used by domestic enterprises to promote more effective implementation of the results of sales policy.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1155
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/32.pdf
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lebedieva.pdf169,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.