Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1155
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебедєва, Юлія Евгенівна-
dc.contributor.authorЛебедева, Юлия Евгеньевна-
dc.contributor.authorLebedieva, Yuliia-
dc.contributor.authorТульчинська, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorТульчинская, Светлана Александровна-
dc.contributor.authorTulchynska, Svitlana-
dc.date.accessioned2019-07-25T10:09:28Z-
dc.date.available2019-07-25T10:09:28Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/32.pdf-
dc.identifier.citationЛебедєва Ю. Е. Удосконалення збутової політики підприємства / Ю. Е. Лебедєва, С. О. Тульчинська // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016.– № 4. – С. 155-158.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1155-
dc.description.abstractUK: Статтю присвячено дослідженню шляхів подолання проблем, що виникають під час здійснення збутової політики у сучасних умовах господарювання. Визначено деякі теоретичні аспекти, що формують збутову політику підприємства. Проведено аналіз збутової політики, прикладом для якого послугувало вітчизняне підприємство поліграфічних послуг. На основі отриманих даних зроблено висновки та розроблено рекомендації щодо вдосконалення збутової політики підприємства. Аргументовано, що отримані результати дослідження можуть бути використані вітчизняними підприємствами з метою сприяння підвищенню ефективності результатів здійснення збутової політики.en_US
dc.description.abstractRU: Статья посвящена исследованию путей преодоления проблем, возникающих при осуществлении сбытовой политики в современных условиях хозяйствования. Определены некоторые теоретические аспекты, формирующие сбытовую политику предприятия. Проведен анализ сбытовой политики на примере отечественного предприятия полиграфических услуг. На основе полученных данных сделаны выводы и разработаны рекомендации по совершенствованию сбытовой политики предприятия. Аргументировано, что полученные результаты исследования могут быть использованы отечественными предприятиями для содействия повышению эффективности результатов осуществления сбытовой политики.-
dc.description.abstractEN: This article focuses on the ways to overcome the problems encountered in the implementation of sales policy in the current economic conditions. Determined some theoretical aspects which form the sales policy of the company. The analysis of marketing policy model for domestic enterprises which serve to printing services. On the basis of these conclusions and recommendations for improving the marketing policy of the company. Argued that the results of research can be used by domestic enterprises to promote more effective implementation of the results of sales policy.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectсистемний підхідen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectполіграфічне підприємствоen_US
dc.subjectслужба збутуen_US
dc.subjectсбытen_US
dc.subjectсистемный подходen_US
dc.subjectсбытовая политикаen_US
dc.subjectполиграфическое предприятиеen_US
dc.subjectслужба сбытаen_US
dc.subjectsalesen_US
dc.subjectsystem approachen_US
dc.subjectsales policyen_US
dc.subjectprinting companyen_US
dc.subjectservice salesen_US
dc.titleУдосконалення збутової політики підприємстваen_US
dc.title.alternativeУсовершенствование сбытовой политики предприятияen_US
dc.title.alternativeImprovement of sales policy of the enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lebedieva.pdf169,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.