Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1163
Title: Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій
Other Titles: Анализ теоретико-методических подходов к маркетинговому тестированию товарных инноваций
Analysis of theoretical and methodical approaches to marketing testing of product innovations
Authors: Нагорний, Євген Ігоревич
Нагорный, Евгений Игоревич
Nahornyi, Yevhen
Keywords: інновація
інноваційна діяльність
інноваційний цикл
маркетингове тестування
маркетингові фільтри
критерії фільтрації
результативність
бізнес-аналіз
инновация
инновационная деятельность
инновационный цикл
маркетинговое тестирование
маркетинговые фильтры
результативность
критерии фильтрации
бизнес-анализ
innovation
innovative activity
innovative cycle
marketing testing
business analysis
performance
marketing filters
filter criteria
Issue Date: Nov-2016
Citation: Нагорний Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій / Є. І. Нагорний // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 193-199.
Abstract: UK: У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій
RU: В статье рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций. Охарактеризованы основные положения различных моделей тестирования, которые выделяются учеными. Указаны преимущества и недостатки рассмотренных моделей маркетингового тестирования. Предложен авторский подход к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций.
EN: The theoretical and methodical approaches to procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author's approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1163
Other Identifiers: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/40.pdf
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nakonechna.pdf184,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.