Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1163
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорний, Євген Ігоревич-
dc.contributor.authorНагорный, Евгений Игоревич-
dc.contributor.authorNahornyi, Yevhen-
dc.date.accessioned2019-07-26T08:40:45Z-
dc.date.available2019-07-26T08:40:45Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/40.pdf-
dc.identifier.citationНагорний Є. І. Аналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інновацій / Є. І. Нагорний // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 193-199.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1163-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто наявні теоретико-методичні підходи до проведення процедури маркетингового тестування товарних інновацій. Охарактеризовано основні положення різних моделей тестування, що виділяються науковцями. Зазначено переваги та недоліки розглянутих моделей маркетингового тестування. Запропоновано авторський підхід до проведення процедури маркетингового тестування товарних інноваційen_US
dc.description.abstractRU: В статье рассмотрены существующие теоретико-методические подходы к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций. Охарактеризованы основные положения различных моделей тестирования, которые выделяются учеными. Указаны преимущества и недостатки рассмотренных моделей маркетингового тестирования. Предложен авторский подход к проведению процедуры маркетингового тестирования товарных инноваций.-
dc.description.abstractEN: The theoretical and methodical approaches to procedure of product innovations marketing testing are analysed in the article. The basic provisions of the various testing models are characterized. The advantages and disadvantages of reviewed models of marketing testing are specified. The author's approach to the procedure of marketing testing of product innovations is formed.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectінноваційний циклen_US
dc.subjectмаркетингове тестуванняen_US
dc.subjectмаркетингові фільтриen_US
dc.subjectкритерії фільтраціїen_US
dc.subjectрезультативністьen_US
dc.subjectбізнес-аналізen_US
dc.subjectинновацияen_US
dc.subjectинновационная деятельностьen_US
dc.subjectинновационный циклen_US
dc.subjectмаркетинговое тестированиеen_US
dc.subjectмаркетинговые фильтрыen_US
dc.subjectрезультативностьen_US
dc.subjectкритерии фильтрацииen_US
dc.subjectбизнес-анализen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectinnovative activityen_US
dc.subjectinnovative cycleen_US
dc.subjectmarketing testingen_US
dc.subjectbusiness analysisen_US
dc.subjectperformanceen_US
dc.subjectmarketing filtersen_US
dc.subjectfilter criteriaen_US
dc.titleАналіз теоретико-методичних підходів до маркетингового тестування товарних інноваційen_US
dc.title.alternativeАнализ теоретико-методических подходов к маркетинговому тестированию товарных инновацийen_US
dc.title.alternativeAnalysis of theoretical and methodical approaches to marketing testing of product innovationsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nakonechna.pdf184,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.