Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1172
Назва: Процес планування рекламної кампанії на ринку авіаперевезень та його вплив на результати функціонування підприємства
Інші назви: Процесс планирования рекламной кампании на рынке авиаперевозок и его влияние на результаты функционирования предприятия
Planning process advertising air market and its impact on the results of enterprise
Автори: Корж, Марина Володимирівна
Корж, Марина Владимировна
Korzh, Maryna
Хасан, Алі Аль-Абабнех
Хасан, Али Аль-Абабнех
Khasan, Aly Al-Ababnekh
Ключові слова: реклама
маркетинговий комплекс
планування реклами
аеропорт
авіареклама
маркетинговый комплекс
планирование рекламы
аэропорт
авиареклама
advertising
marketing mix
advertising planning
airport
aviareklama
Дата публікації: лис-2016
Бібліографічний опис: Корж М. В. Процес планування рекламної кампанії на ринку авіаперевезень та його вплив на результати функціонування підприємства / М. В. Корж, Алі Аль-Абабнех Хасан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 238-241.
Короткий огляд (реферат): UK: У статті представлено результати дослідження специфіки сучасного ринку рекламних кампаній у сфері авіаперевезень, а саме особливості процесу планування елементів рекламної кампаній у сфері авіаперевезень. Розглянуто сутність та варіативність елементів планування рекламної кампаній у сфері авіаперевезень. Визначено та структуровано етапи планування рекламної кампанії. Надано оцінку кожному з елементів та етапів процесу планування рекламної кампанії. Зроблено висновки щодо оптимального алгоритму управління рекламною діяльністю у сфері авіаперевезень.
RU: В статье представлены результаты исследования специфики современного рынка рекламных кампаний в сфере авиаперевозок, а именно особенности процесса планирования элементов рекламной кампании в сфере авиаперевозок. Рассмотрены сущность и вариативность элементов планирования рекламной кампании в сфере авиаперевозок. Определены и структурированы этапы планирования рекламной кампании. Дана оценка каждому из элементов и этапов процесса планирования рекламной кампании. Сделаны выводы относительно оптимального алгоритма управления рекламной деятельностью в сфере авиаперевозок.
EN: The article presents the results of the study the specifics of the modern market of advertising campaigns in the airline industry, and it features elements of the planning process of an advertising campaign in the airline industry. We consider the nature and variability of elements of advertising campaign planning in the airline industry. Defined and structured stages of planning an advertising campaign. The estimation of each of the elements and stages of planning an advertising campaign. The conclusions regarding the optimal control algorithm for promotional activities in the field of air transport.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1172
Інші ідентифікатори: http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/48.pdf
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korzh.pdf185,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.