Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорж, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorКорж, Марина Владимировна-
dc.contributor.authorKorzh, Maryna-
dc.contributor.authorХасан, Алі Аль-Абабнех-
dc.contributor.authorХасан, Али Аль-Абабнех-
dc.contributor.authorKhasan, Aly Al-Ababnekh-
dc.date.accessioned2019-07-27T08:29:30Z-
dc.date.available2019-07-27T08:29:30Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/48.pdf-
dc.identifier.citationКорж М. В. Процес планування рекламної кампанії на ринку авіаперевезень та його вплив на результати функціонування підприємства / М. В. Корж, Алі Аль-Абабнех Хасан // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 238-241.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1172-
dc.description.abstractUK: У статті представлено результати дослідження специфіки сучасного ринку рекламних кампаній у сфері авіаперевезень, а саме особливості процесу планування елементів рекламної кампаній у сфері авіаперевезень. Розглянуто сутність та варіативність елементів планування рекламної кампаній у сфері авіаперевезень. Визначено та структуровано етапи планування рекламної кампанії. Надано оцінку кожному з елементів та етапів процесу планування рекламної кампанії. Зроблено висновки щодо оптимального алгоритму управління рекламною діяльністю у сфері авіаперевезень.en_US
dc.description.abstractRU: В статье представлены результаты исследования специфики современного рынка рекламных кампаний в сфере авиаперевозок, а именно особенности процесса планирования элементов рекламной кампании в сфере авиаперевозок. Рассмотрены сущность и вариативность элементов планирования рекламной кампании в сфере авиаперевозок. Определены и структурированы этапы планирования рекламной кампании. Дана оценка каждому из элементов и этапов процесса планирования рекламной кампании. Сделаны выводы относительно оптимального алгоритма управления рекламной деятельностью в сфере авиаперевозок.-
dc.description.abstractEN: The article presents the results of the study the specifics of the modern market of advertising campaigns in the airline industry, and it features elements of the planning process of an advertising campaign in the airline industry. We consider the nature and variability of elements of advertising campaign planning in the airline industry. Defined and structured stages of planning an advertising campaign. The estimation of each of the elements and stages of planning an advertising campaign. The conclusions regarding the optimal control algorithm for promotional activities in the field of air transport.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмаркетинговий комплексen_US
dc.subjectпланування рекламиen_US
dc.subjectаеропортen_US
dc.subjectавіарекламаen_US
dc.subjectмаркетинговый комплексen_US
dc.subjectпланирование рекламыen_US
dc.subjectаэропортen_US
dc.subjectавиарекламаen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectadvertising planningen_US
dc.subjectairporten_US
dc.subjectaviareklamaen_US
dc.titleПроцес планування рекламної кампанії на ринку авіаперевезень та його вплив на результати функціонування підприємстваen_US
dc.title.alternativeПроцесс планирования рекламной кампании на рынке авиаперевозок и его влияние на результаты функционирования предприятияen_US
dc.title.alternativePlanning process advertising air market and its impact on the results of enterpriseen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Korzh.pdf185,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.