Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11772
Назва: Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект
Інші назви: Foreign languages studies :psychologo-linguistic aspect
Автори: Давыденко, Ю. Е.
Davydenko, Y.
Тютюнник, В. Ю.
Tyutyunyk, V.
Ключові слова: plurilingualism
language consciousness
pluricultural competence
плюрилингвизм
плюрикультурная компетенция
языковое сознание
Дата публікації: лис-2013
Видавництво: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Бібліографічний опис: Давыденко Ю. Е. Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект / Ю. Е. Давыденко, В. Ю. Тютюнник // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 11. - С. 50-54
Короткий огляд (реферат): RU: Рассматриваются вопросы, связанные с разграничением понятий «плюрилингвизм» и «мультилингвизм» в контексте обучения иностранным языкам. Делается вывод о необходимости систематизации всех теорий и концепций в рамках существования многоязычия.
EN: Problems associated with the difference of concepts «plurilingualism» and «multilingualism the context of teaching foreign languages. As conclusion, you must systematize all the conceptions within the existence of manner of speaking a few languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11772
Інші ідентифікатори: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/37898
Розташовується у зібраннях:№ 11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Davydenko.pdf210,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.