Please use this identifier to cite or link to this item: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11772
Title: Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект
Other Titles: Foreign languages studies :psychologo-linguistic aspect
Authors: Давыденко, Ю. Е.
Davydenko, Y.
Тютюнник, В. Ю.
Tyutyunyk, V.
Keywords: plurilingualism
language consciousness
pluricultural competence
плюрилингвизм
плюрикультурная компетенция
языковое сознание
Issue Date: Nov-2013
Publisher: ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури»
Citation: Давыденко Ю. Е. Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект / Ю. Е. Давыденко, В. Ю. Тютюнник // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 11. - С. 50-54
Abstract: RU: Рассматриваются вопросы, связанные с разграничением понятий «плюрилингвизм» и «мультилингвизм» в контексте обучения иностранным языкам. Делается вывод о необходимости систематизации всех теорий и концепций в рамках существования многоязычия.
EN: Problems associated with the difference of concepts «plurilingualism» and «multilingualism the context of teaching foreign languages. As conclusion, you must systematize all the conceptions within the existence of manner of speaking a few languages.
URI: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11772
Other Identifiers: http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/37898
Appears in Collections:№ 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davydenko.pdf210,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.