Please use this identifier to cite or link to this item:
http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11772
Title: | Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект |
Other Titles: | Foreign languages studies :psychologo-linguistic aspect |
Authors: | Давыденко, Ю. Е. Davydenko, Y. Тютюнник, В. Ю. Tyutyunyk, V. |
Keywords: | plurilingualism language consciousness pluricultural competence плюрилингвизм плюрикультурная компетенция языковое сознание |
Issue Date: | Nov-2013 |
Publisher: | ДВНЗ «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури» |
Citation: | Давыденко Ю. Е. Обучение иностранным языкам: психолого-лингвистический аспект / Ю. Е. Давыденко, В. Ю. Тютюнник // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2013. - № 11. - С. 50-54 |
Abstract: | RU: Рассматриваются вопросы, связанные с разграничением понятий «плюрилингвизм» и «мультилингвизм» в контексте обучения иностранным языкам. Делается вывод о необходимости систематизации всех теорий и концепций в рамках существования многоязычия. EN: Problems associated with the difference of concepts «plurilingualism» and «multilingualism the context of teaching foreign languages. As conclusion, you must systematize all the conceptions within the existence of manner of speaking a few languages. |
URI: | http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/11772 |
Other Identifiers: | http://visnyk.pgasa.dp.ua/article/view/37898 |
Appears in Collections: | № 11 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Davydenko.pdf | 210,04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.