Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1178
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВорончак, Іван Осипович-
dc.contributor.authorВорончак, Иван Осипович-
dc.contributor.authorVoronchak, Ivan-
dc.contributor.authorДемачкович, Лілія Миронівна-
dc.contributor.authorДемачкович, Лилия Мироновна-
dc.contributor.authorDemachkovych, Liliia-
dc.date.accessioned2019-07-27T11:03:49Z-
dc.date.available2019-07-27T11:03:49Z-
dc.date.issued2016-11-
dc.identifierhttp://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/4_2016/54.pdf-
dc.identifier.citationВорончак І. О. Стратегія формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу: регіональний аспект / І. О. Ворончак, Л. М. Демачкович // Східна Європа: економіка, бізнес та управління. – 2016. - № 4. – С. 265-270.en_US
dc.identifier.urihttp://srd.pgasa.dp.ua:8080/xmlui/handle/123456789/1178-
dc.description.abstractUK: У статті обґрунтовано необхідність формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу. З’ясовано чинники регіональної диференціації практики соціальної відповідальності бізнесу як основи регіональної політики розвитку соціальної відповідальності бізнесу, відповідної умовам конкретного регіону. Проаналізовано зарубіжний досвід стимулювання соціальної відповідальності бізнесу, класифіковано інструменти стимулюючого впливу. Визначено сутність, механізм формування та реалізації регіональної стратегії розвитку соціальної відповідальності бізнесу.en_US
dc.description.abstractRU: В статье обоснована необходимость формирования организационной культуры отечественных предприятий на принципах социальной ответственности бизнеса. Выяснены факторы региональной дифференциации практики социальной ответственности бизнеса как основы региональной политики развития социальной ответственности бизнеса, соответствующей условиям конкретного региона. Проанализирован зарубежный опыт стимулирования социальной ответственности бизнеса, классифицированы инструменты стимулирующего воздействия. Определены сущность и механизм формирования и реализации региональной стратегии развития социальной ответственности бизнеса.-
dc.description.abstractEN: In the article the necessity of formation of domestic enterprises` organizational culture based on corporate social responsibility has been grounded. Factors of regional differentiation of corporate social responsibility practices have been founded as the basis for regional corporate social responsibility development policy, which fulfill the conditions of the particular region. The foreign experience of corporate social responsibility stimulation has been analyzed, its instruments have been classified. The formation and implementation mechanism of regional strategy of corporate social responsibility development has been determined.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectорганізаційна культураen_US
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуen_US
dc.subjectінструментарій стимулювання соціальної відповідальності бізнесуen_US
dc.subjectрегіональна стратегія розвитку соціальної відповідальності бізнесуen_US
dc.subjectорганизационная культураen_US
dc.subjectсоциальная ответственность бизнесаen_US
dc.subjectинструментарий стимулирования социальной ответственности бизнесаen_US
dc.subjectрегиональная стратегия развития социальной ответственности бизнесаen_US
dc.subjectorganizational cultureen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectcorporate social responsibility stimulation`s instrumentsen_US
dc.subjectthe regional strategy of corporate social responsibility developmenten_US
dc.titleСтратегія формування організаційної культури вітчизняних підприємств на засадах соціальної відповідальності бізнесу: регіональний аспектen_US
dc.title.alternativeСтратегия формирования организационной культуры отечественных предприятий на принципах социальной ответственности бизнеса: региональный аспектen_US
dc.title.alternativeStrategy of formation of domestic enterprises’ organizational culture based on corporate social responsibility: a regional aspecten_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronchak.pdf248,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.